Kérdése van?
Keressen minket bátran!

 

Kerékpár szerviz

 


 

📌 Alapinformációk a szervizzel kapcsolatban:

 

      • Beüzemelés: A beüzemelés tartalmazza a kerékpár dobozból történő összeállítást, beleértve a csomagolóanyagok lebontását, szétszedett dobozolt állapotból történő összeszerelését, fékek, váltók, nyereg, kormánymű beállítását, a garancia érvényesítést, kisebb helyben vásárolt kiegészítők (kulacstartó, klick-on sárvédő és lámpák, wireless sebességmérő, telefontartó, csengő, prizmák) felszerelését. A kerékpár a kerékpároshoz történő beállítását, mint a nyeregmagasság, nyereg dőlésszög, kormány magasság, kormányszár magasság, fékkarok, váltókarok, kijelző pozícionálása. Nem tartozik a beüzemelésbe: Integrált(pálcás is) sárvédők, csomagtartók felszerelése, kosár felszerelése, vezetékes alkatrészek felszerelése, alkatrészek(kormány, kormányszár, markolat, gumik, stb) egyéni cseréjének a díja.

      • Rezsi óradíj: A legtöbb szervizfolyamatra van jól tervezhető, szabott árunk van. Egyes esetekben mégis előfordul, hogy a kerékpár olyan állapotban van, mely a normális átlagnál jóval hosszabb időt igényel. Ezek általában megbontás után, vagy közben derülnek ki, mint például rozsdás, összerohadt alkatrészek, elnyalt fejű, kivehetetlen csavarok, egyéni szabványú (pl. középcsapágy, láncvédő) alkatrészek. Ilyen esetekben a szervizdíj automatikusan rezsi óradíjra változik, és a munka végösszege a kerékpár megjavításával eltelt tényleges szerelési idővel arányos lesz. Rezsi óradíjunk 14 990Ft/óra (38 euro), mely tartalmazza, hogy rendelkezünk a szükséges szerszámparkkal, hellyel, munkaerővel, és szaktudással is.

      • Alkatrészek: Az üzletünkben található alkatrészek minőségéért és kompatibilitásáért tudunk 100%-ban felelősséget vállalni, így hozott alkatrészekből nem dolgozunk, vagy kizárólag előzetes egyeztetés alapján.

 

      

 

 

 


 

 

❓ KERÉKPÁR SZERVIZZEL KAPCSOLATBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK

      • » Hogyan működik a kerékpárok felvétele szervizre? A behozott kerékpárod általad elmondott problémáit felírjuk, megbeszéljük annak okait, és a megoldást is, illetve egyeztetjük, hogy milyen alkatrészekre lesz szükség a javításhoz. Egy megbeszélt időpontra vállaljuk a javítást. A kerékpár minden esetben elkészül a megbeszélt időre, amennyiben bármi felmerül menetközben, arról telefonon értesítünk, és ha szükséges, egyeztetünk új határidőt.

      • » Mikor vihetem szervizre a kerékpárom? Szervizt csak hétköznap vállalunk, SZOMBATON NINCS SZERVIZ, mivel a rövid nyitvatartás alatt rengetegen keresik fel az üzletünket, így nem tudunk a szervizre fókuszálni. Ez alól kivételt a prémium szervizcsomaggal rendelkező ügyfelek jelentenek.

      • » Szervizre leadott kerékpárom elkészül időre? Minden átvett kerékpárt a megbeszélt határidőre készítünk el, kivéve, ha a szervizfelvétel közben telefonos egyeztetésben állapodtunk meg, mert akkor a határidőt telefonon egyeztetjük a kerékpár állapotfelmérését követően. Minden vállalt határidőt tartunk, így nem kell aggódnod, a kerékpárod kész lesz mikor érte jössz!

      • » Mennyi jótállás van a kerékpárokra? Egyes termékekre jogszabály kötelező jótállást rendel el - ilyen termékek esetén a jótállási idő a termék vételárától függ: a 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó vételár esetén 1 év, a 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó vételár esetén 2 év, míg a 250 000 forint vételár felett 3 év a jótállási idő. Elektronikus dokumentumba foglalt jótállási jegyet állítunk ki, amelyet e-mailen küldünk meg a termék vásárlása után. A jótállás forgó, kopó alkatrészekre NEM vonatkozik, hiszen a használatból eredő alkatrészkopás természetes folyamat. Például defekt, külső elkopása, láncnyúlás, fogsor kopás, ezek használatból kifolyólag elkerülhetetlenek. Bővebb leírást a kerékpárokhoz kapott jótállás tartalmaz.

 

      • » Milyen határidővel készülnek el a szervizes kerékpárok? Igyekszünk a lehető leggyorsabban megjavítani a kerékpárod, a kisebb szervizmunkák (defekt, pedálcsere, külső csere stb.) akár már aznap elkészülhetnek, amikor behozod a bringád. Átlagosan 2-7 munkanapra vállalunk szervizes munkákat, ezt az adott időszakban lévő szervizmunkák és a kerékpár javítási munkái határozzák meg. Természetesen ha alkatrészrendelés szükséges ez az idő a rendelési idővel kiegészül. Ne feledd, szombaton nincs szerviz üzletünkben!

 

      • » Miért van szükség az új kerékpárok beüzemelésre? Azért mert ezzel lesz érvényes a garancia. A beüzemelés azt jelenti, hogy a fékeket, váltót beállítjuk, a láncot, hajtást és minden mást is ellenőrzünk, beállítunk rajta, így menetkész állapotban kapod meg a bringát. Ha nem szakszervizben történik meg egy kerékpár beüzemelése, akkor a gyártó NEM vállal garanciát semmire a bringával kapcsolatban.

      • » Miért van szükség a kötelező szervizekre? Szükség van arra, hogy a kerékpárt rendszeresen vidd szervizbe. Ez a garancia miatt is szükséges, hiszen ha bármi gond történne a bringával, akkor a gyártó első kérdése az lesz, hogy volt-e rendszeresen karbantartva. Ezek a szervizek a bringád élettartamát növelik!

 

 

 


 

 

💰 Szerviz árlistánk – tájékoztató jellegű

 

Név Bruttó ár
Általános átvizsgálás 12 990 Ft
Defekt javítás (belső csere) láncváltós 2 990 Ft
Defekt javítás (belső csere) kontrás/agyváltós/city (tól) 6 990 Ft (+belső)
Elektromos kerékpár szoftver frissítése 13 990 Ft-tól
Egyéb kiegészítők felszerelése 3 990 Ft-tól
Máshol vásárolt kerékpár beüzemelése 13 990 Ft-tól

 

A teljes árlistát ide kattintva érheted el.

 


 

 

Ne aggódj, nálunk jó kezekben lesz a bringád! 🚴‍♂️

 

Minden beépített alkatrészre a gyártó által meghatározott garanciát biztosítunk (6-24hónap).

 

⚠️ Fontos tudnod, hogy nem vagyunk varázslók, az agyonhasznált alkatrészeket nem tudjuk feltámasztani. De minden kerékpárhoz tartunk jó minőségű, szakszerűen beépíthető cserealkatrészeket, melyekkel a kerékpárod újra tökéletesen fog működni. ⚠️